söndag, maj 27, 2007

Se oss på nätet!

Förutom att titta på S-teve, kan man nu följa kommunfullmäktige på nätet! Så om man inte har något annat för sig 14-15 juni kan man sitta och följa oss framför datorn. Har man mot förmodan något viktigare att göra kan man se mötet i efterhand. Hör man av sig till mig kan jag rekommendera godbitar från mötet, om man inte tycker att det verkar kul att sitta framför datorn och se 20 timmars KF-möte i efterhand... För de som är mer inne på IRL så finns det fortfarande en åhörarläktare i Stadshallen. Men det är inte så populärt med popcorn-smulor och utspilld läsk där.

För övrigt var facit av mediarapporteringen från förra KF till mycket stor belåtenhet: jag blev citerad i Sydsvenskan och fotograferad när jag bloggade live av Skånska dagbladet. Tyvärr finns inget av det på nätet, så ni får helt enkelt tro mig!